Vve beheer

Al weer een aantal jaren verzorgen wij ook het beheren van Vereniging van Eigenaren. Een goed beheer en de juiste informatie zorgen ervoor dat uw woongenot toeneemt en dat uw woning zonder zorgen verkocht kan worden, omdat volledige informatie voorhanden is.

Voor het goed besturen van een VvE is een goede verstandhouding tussen de eigenaren, bestuur en de beheerder van belang.
Optimaal beheer vraagt, naast een hechte samenwerking met u, om korte communicatielijnen, daarom krijgt u bij ons te maken met één accountmanager, ondersteund door een technisch manager. Via een wachtwoord en inlogcode kunt u als mede-eigenaar de stand van zaken precies bijhouden.

Onze diensten bestaan uit:

  • Administratief beheer
  • Financieel beheer
  • Technisch beheer
  • Servicedesk onderhoud (24-uur bereikbaar voor noodgevallen)
  • Opstellen meerjaren onderhoudsprognose
  • Advisering omtrent het opstellen/wijzigen splitsingsakte en huishoudelijk reglement
Wilt u weten wat wij voor uw Vereniging van Eigenaren kunnen betekenen?

Neem dan voor een oriënterend gesprek contact op met onze adviseur:

Jeroen Janmaat

Telefoon +31 (0)70 – 352 68 68

Mobiel +31 (0)6 24 67 55 33

E-mail j.janmaat@makas.nl

Werkwijze VvE beheer

Regelmatig zijn er wetswijzigingen of worden nieuwe wetten aangenomen, die van invloed zijn op VvE's, zo is een reservefonds voor onderhoud verplicht en moet een VvE bij de Kamer van Koophandel zijn ingeschreven.

Ook om deze redenen is het een voordeel als de VvE een professionele administrateur heeft, die op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen.

  • Administratief beheer
    De ledenadministratie wordt door ons verzorgd, alsmede de informatie aan de derden, die hierom verzoeken. Ook bereiden we de jaarvergadering voor, schrijven deze uit en maken het verslag.
  • Financieel beheer
    Alle financiele stukken worden verzorgd, begroting, verlies – en winstrekening. Vaststelling van de maandelijkse bijdrage aan de VvE en inning van de bedragen.
  • Technisch beheer , Meerjarenplan en Servicedesk
    Onder supervisie van onze opzichter wordt het onderhoud en het meerjarenplan opgesteld en uitgevoerd. De werkzaamheden worden gecontroleerd. Onderhoudsklachten kunnen gemeld worden en voor noodgevallen zijn wij 24-uur bereikbaar.
  • download de kaart voor onze bereikbaarheid tijdens en na kantooruren

 

  • Advisering omtrent het opstellen/wijzigen splitsingsakte en huishoudelijk reglement.
    Zo nodig kunnen wij u van advies dienen als de splitsingsakte gewijzigd moet worden en zorgen voor de administratieve afhandeling en het passeren van de akte bij de notaris. Ook het up to date houden van het Huishoudelijk Reglement is geen probleem voor ons.

Neem contact met ons op

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

Hoeveel is ?