meest gestelde vragen

HomeHuurdersdesk Meest gestelde vragen

De meest gestelde vragen hebben we voor u op een rij gezet:

Hoe kan ik het beste mijn onderhoudsklacht melden?
Zie storingen en reparaties

Mag ik onderverhuren?
Nee, dit is te allen tijde ten strengste verboden, tenzij u schriftelijke toestemming van de eigenaar of de beheerder heeft gekregen. Door uw woning onder te verhuren c.q. aan derden in gebruik geven, pleegt u een wanprestatie. Verhuurder kan op basis hiervan de huurovereenkomst beëindigen los van eventuele boetes en overige kosten die u hiervoor kunt verwachten.

Wanneer krijg ik de afrekening van de servicekosten?
Uiterlijk binnen 6 maanden na sluiting van het afrekenseizoen.
Zie ook afrekenen servicekosten

Hoe en tegen welke datum moet ik mijn huur opzeggen?
De huur moet bij voorkeur per aangetekende brief worden opgezegd, voor de 1e van de kalendermaand en bedraagt een volle kalendermaand.
Opzeggen en verhuizen

Wanneer krijg ik mijn waarborgsom terug?
Zie afrekenen waarborgsom

Hoe kan ik mij inschrijven voor een huurwoning ?
Hiervoor kunt u onderstaand huuraanvraagformulier gebruiken.U kunt dit invullen en vervolgens inscannen en terug mailen, faxen of opsturen per post.Let op de gevraagde bijlagen: kopie loonstrook/inkomstenverklaring, identiteitsbewijs en verklaring huidig beheerder!
Download huuraanvraagformulier

 

Het lukt mij niet om de huur deze maand op tijd te betalen, kan ik een regeling treffen?
Neem contact op met de huuradministratie 070 - 352 68 68

Meeste_gestelde_vragen