makas.nl maakt gebruik van cookies.

We gebruiken cookies om de website naar behoren te laten werken, om functies voor social media te bieden en om onze website te analyseren. Dit gebeurt anoniem. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken. Op onze website vindt u ook ons privacybeleid en cookieverklaring.

Storingen en reparaties

HomeHuurdersdesk Storing en reparaties

Geen spoed

Niet-spoedeisende zaken kunnen per email (onderhoud@makas.nl) of schriftelijk gemeld worden met het formulier hiernaast.
Vul het formulier in en vermeld duidelijk waar het om gaat, plaats en aard van de storing en/of reparatie.
Geef ook telefoonnummers door, dan kunnen wij of de betrokken aannemer u bereiken.

Download kaart voor bereikbaarheid

 

 

Wilt u uw klacht telefonisch melden, dan kan dit elke werkdag tussen 9.00 en 10.00 uur op telefoonnummer:
070 – 352 32 10

 

Spoed

Uitsluitend voor zeer spoedeisende klachten zijn we 7 x 24 uur bereikbaar.
Voorbeelden van dergelijke spoedgevallen zijn:

  • Geen warm water
  • Uitvallen van de CV (in de winter)
  • Ernstige lekkage, waar aanzienlijke schade uit voortvloeit
  • Storing lift

Bel voor spoedeisende klachten 's avonds en in het weekend:

070 – 352 32 10

Spoedeisende klachten tijdens kantooruren:

070 – 352 68 68

Meld een niet spoedeisende storing

Vul uw gegevens in en geef een duidelijke omschrijving van de storing. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

Hoe veel is ?