Storingen en reparaties

HomeHuurdersdesk Storing

Geen spoed

Niet-spoedeisende zaken kunnen schriftelijk of per email gemeld worden met het formulier hiernaast.
Vul het formulier in en vermeld duidelijk waar het om gaat, plaats en aard van de storing en/of reparatie.
Geef ook telefoonnummers door, dan kunnen wij of de betrokken aannemer u bereiken.

Download kaart voor bereikbaarheid

 

 

Wilt u uw klacht telefonisch melden, dit kan elke werkdag tussen 9.00 en 10.00 uur op telefoonnummer:
070 – 352 32 10

 

Spoed

Uitsluitend voor zeer spoedeisende klachten zijn we 7 x 24 uur bereikbaar.
Voorbeelden van dergelijke spoedgevallen zijn:

  • Geen warm water
  • uitvallen van de cv (in de winter)
  • ernstige lekkage, waar aanzienlijke schade uit voortvloeit
  • storing lift

Bel voor spoedeisende klachten s avonds en in het weekend:

070 – 352 32 10

Spoedeisende klachten tijdens kantooruren:

070 – 352 68 68

Meld een niet spoedeisende storing

Vul uw gegevens in en geef een duidelijke omschrijving van de storing. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

Hoe veel is ?