Storingen en reparaties

HomeHuurdersdesk Storing

Geen spoed

Niet-spoedeisende zaken kunnen per email (onderhoud@makas.nl) of schriftelijk gemeld worden met het formulier hiernaast.
Vul het formulier in en vermeld duidelijk waar het om gaat, plaats en aard van de storing en/of reparatie.
Geef ook telefoonnummers door, dan kunnen wij of de betrokken aannemer u bereiken.

Download kaart voor bereikbaarheid

 

 

Wilt u uw klacht telefonisch melden, dan kan dit elke werkdag tussen 9.00 en 10.00 uur op telefoonnummer:
070 – 352 32 10

 

Spoed

Uitsluitend voor zeer spoedeisende klachten zijn we 7 x 24 uur bereikbaar.
Voorbeelden van dergelijke spoedgevallen zijn:

  • Geen warm water
  • Uitvallen van de cv (in de winter)
  • Ernstige lekkage, waar aanzienlijke schade uit voortvloeit
  • Storing lift

Bel voor spoedeisende klachten 's avonds en in het weekend:

070 – 352 32 10

Spoedeisende klachten tijdens kantooruren:

070 – 352 68 68

Meld een niet spoedeisende storing

Vul uw gegevens in en geef een duidelijke omschrijving van de storing. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

Hoe veel is ?